dijous, 7 d’agost del 2014

ENTRE CEL I TERRA. US PRESENTO EL MEU BLOC RENOVAT




El 24 de novembre del 2008 estrenava aquest bloc, amb la il.lusió de crear un espai de reflexió sobre una astrologia psicològica fonamentada en principis sòlids i coherents que cerca poder oferir el seu llenguatge per ajudar a entendre millor qui som i sobretot qui podem ser.

Després de períodes de més i menys activitat, seguint les meves inquietuds i formant-me en noves disciplines, torno a sentir una il.lusió renovada per seguir mantenint viu aquest espai i poder reflexionar sobre nous temes i noves aproximacions, sempre relacionats amb el desplegament holístic de l’individu a tots els nivells.

Darrerament, el meu interès s’ha focalitzat especialment en el camp de la bioenergètica i la biodescodificació, que treballen un àmbit molt més inconscient, energètic, subtil i poderós.

Per això de nou, em ressona molt sentir que realment estem entre cel i terra, movent-nos constantment entre processos conscients i inconscients, entre la voluntat i el no poder, entre l’acceptació i la transformació, entre la ment i l’energia, entre la consciència i la ferida, entre la intel.ligència racional i la intel.ligència somàtica, ...

I m’acullo al que diuen molts savis, que el camí més interessant sempre és el del mig. I en aquest cas, aposto per integrar aquests dos aspectes de nosaltres, el conscient i l’inconscient, per a avançar cap el nostre desplegament com a individus, per a nosaltres mateixos i per a aportar el millor de nosaltres dins d’un entorn més global o universal. D’aquí que hagi canviat el nom al blog!

Sobre el  nou bloc, dir-vos que he refet una mica l’estructura; explico el tipus de consultes que faig; he netejat molts articles antics, alguns necessitaven una renovació conceptual! I n’he deixat penjats uns quants. A partir d’ara anireu trobant un article mensual, més o menys, amb les idees que em bullen pel cap. 

Així que si voleu, ens trobarem ENTRE CEL I TERRA!  Benvinguts de nou al meu bloc renovat!!